Skön dag

Skön dag...
Jag och Hugo ligger i sĂ€ngen och tittar pĂ„ croodarna. Matte sitter ute och glor pĂ„ Ryssland / USA hockey, och hoppas pĂ„ final mellan Sverige och USA. Det vore nĂ„tt, nĂ€r man Ă€r dĂ€r nere.. 
Vi har Ă€tit pannkakor till lunch med frukostknĂ€cke med ett fett smörlager till (okej jag gjorde) Ă€lskar knĂ€ckebröd. Fast det Ă€r nĂ„got speciellt till just pannkakor. ❀
Vi Ă€r fortfarande snoriga och hostiga hĂ€r hemma. IkvĂ€ll efter hockeyn sĂ„ ska jag rota fram lite sommarklĂ€der som man kan fĂ„ pĂ„ sig i dagslĂ€get ;) vill gĂ€rna ha med mig lite klĂ€nningar och tunna skjortor. Hoppas jag fortfarande kan ha dom .. PĂ„ planet blir det nog bara leggings och top. 
Vad ska man sysselsĂ€tta prinsen med i 14 timmar dĂ„? TĂ€nkte ta med ritpapper, mĂ„larbok och pennor, bok, iPad och jaaa vad tusan mer??? Tur att vi Ă€r mĂ„nga som kan underhĂ„lla honom. 

IkvĂ€ll blir det kycklinggryta med curry och ris, filmen frost och hĂ€ng i soffan med boysen. Skön dag. Jag bara lĂ€ngtar tills jag Ă€r mammaledig och har mysdagar varje dag med mina barn. Underbart . 

Trevlig lördag pĂ„ er ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0