Sjuk

Pusssst!!
Sjuk igen. Hostan frÄn helvetet (har fÄtt mollipect) och virus i kroppen. LÀkaren sjukskrev mig tills pÄ fredag. Jag kÀnner mig otroligt orklös, och det var lÀnge sedan jag var sÄ hÀr risig...
Annars dĂ„... Snart Miami och jag Ă€r taggad till tusen.. Det ska bli sĂ„ skönt att komma till vĂ€rmen. Coolt med USA ocksĂ„. Vi ska gĂ„ pĂ„ djurpark (nĂ„gon krokodil park) Hugo Ă€r lyrisk. Det blir shopping, kanske Orlando ? Disneyland var pĂ„ tok för dyrt, sĂ„ det skippas men dom har ju universal studios, vattenlandet som jag aldrig kommer ihĂ„g namnet pĂ„ ;).. Och allt möjligt. Det blir djup-havsfiske för Matte och pappa och mycket sol för mig.. Nu i veckan blir det att göra en inköpslista pĂ„ saker som bi mĂ„ste ha med. Har ingen solfaktor kvar till H tex. Finns Ă€ndĂ„ inte nĂ„gonting mer att göra Ă€n att stĂ€da nĂ€r man Ă€r sjuk.. 
Just nu ligger jag i sÀngen och har glott pÄ heroes. M och H Äkte och lekte med en kompis till H. Lite sysselsÀttning nÀr morsan Àr död hÀr hemma... Först hade dom tÀnkt Äka pulka idag men fy för det hÀr vÀdret... VÄr nu, ja tack :)
Vill ha tillbaka mitt blonda fina hĂ„r btw.  Blir nog att fixa det innan USA. Nu nĂ€r man Ă€r preggo sĂ„ har man ju en himla fin hĂ„rkvallite ocksĂ„. Tummen upp!

IgĂ„r Ă„kte mina hjĂ€rtan skridskor. PremiĂ€r för Hugo 
Min lillebror följe med och visade hur man skulle Äka.. :)
MÄste bara visa er vÀrldens godaste semla.. BÄde blandad mandelmassa i grÀdden plus en stor klump. Har jag sagt att jag Àr gravid? Hahaha
Tillsist fĂ„r ni hĂ€r se ett par strumpor ;) Hugo har dockteater för mig och M. SĂ„ jĂ€kla gulligt. Puss pĂ„ er. Och ha en fin vecka ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0