Min kropp

Jag vantrivs nĂ„got fruktansvĂ€rt med att vara gravid. (Anledningen till varför jag skaffar med 4Ă„rs mellanrum mellan barnen) jag hatar att vara fet. Jag dör, av bara tanken att amma. Sist gjorde jag det i 3 1/2 mĂ„nad. Men vi fĂ„r se hur det blir med den saken den hĂ€r gĂ„ngen. Vill bara ploppa ut ungen nu, sĂ„ jag kan bli smal igen. (Om jag nu kan det?) har hört att det Ă€r mkt svĂ„rare med andra ungen? Haha har jag sagt att jag har haft en vidrig gravid-dag idag? DĂ€rför texten kanske. Är sĂ„ otroligt mkt mindre Ă€n vad jag var med Hugo i samma v, men kĂ€nner mig Ă€ndĂ„ obekvĂ€m. GĂ„r in i v 25 idag. Nu ska jag försöka sova. Ska till barnmorskan imorgon och lyssna pĂ„ hjĂ€rta och ta prover. Wish me luck ❀

Jag i sommras. Älskar bĂ„da bikinisara. Dom ska med till Miami. (Om jag kan ha dom hahaha)

Jag nu. Liten men Ă€ndĂ„ sĂ„ stor. ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0