Mamma 50 Ă„r

IgĂ„r va vi pĂ„ middag hos mami. Hon fyller idag men ville fira det igĂ„r med bubbel och plockmat. Mys ❀ .
Hon ska ha fest i maj, och om ca en v drar vi ju till USA för att fira henne. Dör vad jag lĂ€ngtar.. Ska bli sĂ„ skönt.. Tog en fin bild pĂ„ mamma och hennes syskon igĂ„r. 

Hon fick en fotobok av mig och en tatuering som hon ska fĂ„ göra i USA ;) den ultimata komma ihĂ„g för livet grejen ❀.

Idag har vi firat Josefine som fyller 5 den 11e. Vi blev bjudna pĂ„ tĂ„rta och massa annat gott. Alltid trevligt att trĂ€ffa slĂ€kten. Nu blir det snart gryta till middag, och imorgon vĂ€ntar jobb för mig. KĂ€nns som en evighet sen jag jobbade sist. Är tyvĂ€rr fortfarande förkyld. Men tydligen sĂ„ kan det sitta i jĂ€tte lĂ€nge nĂ€r man Ă€r gravid. Finns inget Ă„ göra :(. 
Hugo Àr förkyld och ska vara hemma fr dagis. Jag börjar inte arbeta fören kl 14, sÄ M fÄr komma hem tidigare och byta av mig . Kan ju inte komma senare eller vara borta mer nu kÀnns det som. Ute i v-rummet spelas det sonic pÄ ps3an. Haha nostalgi för mig som hade sega pÄ 90-talet ;) puss pÄ er

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0