Lite shopping!!

Hej :)
Vi vaknade tidigt idag med. KĂ€kade go frulle. "Rostade mackor, Ă€gg, juice, kaffe, massa frukt, yoghurt, flingor" osv... Vi hĂ€ngde i poolen ett tag, drog till stranden. Vi bor pĂ„ north beach. AlltsĂ„ det Ă€r sĂ„ fantastiskt vackert pĂ„ stranden. Älskart. 
Sen hem igen för att duscha, bada lite mer, och sedan tillsist Äka till dolphin mall som lÄg rÀtt nÀra. Det blev en Ralph Lauren tischa till Hugo. En varsin Tommy hilfiger tröja till mig och min man. Och nÄgra prylar frÄn VS. Var inne dÀr en kort stund bara. Fick sÄn jÀvla huvudverk av alla lukter. SPYR. Tyckte det va ganska överskattat. Ska ge det en till chans nÄgon dag hÀr. FÄr vÀll ta pÄ mig gasmask först. . Haha
Dessa fick jag med mig frÄn VS

Imorgon blir det lugnt för ALLA i solen. Vi har nĂ€mligen brĂ€nt oss redan. Haha. Mina axlar och hĂ€nder Ă€r helt paj. 
SĂ„ det blir att ligga i skuggan och kĂ€ka jordgubbar. 


Vi köpte ben and jerrys pÄ vÀgen henu ikvÀll. Jag Àlskar verkligen cocki dough..
Tog ganska lite bilder idag, men hĂ€r kommer nĂ„gra.. Godnatt ❀












 

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Åh, om du orkar dog in dĂ€r gen kan Du vĂ€l köpa "secret craving" body mist till mig? Min absoluta favvo:) Vad mysigt ni verkar ha det! Puss

2014-02-23 @ 11:26:35
Postat av: Vronkan

Åh, om du orkar dog in dĂ€r gen kan Du vĂ€l köpa "secret craving" body mist till mig? Min absoluta favvo:) Vad mysigt ni verkar ha det! Puss

2014-02-23 @ 11:26:38
Postat av: Carro

Ja. Det kan jag absolut göra gumman ❀ Puss

2014-02-23 @ 13:01:04

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0