Godmorgon frÄn ett soligt Miami

Jag Ă€r den enda som inte sover. Kl Ă€r 07:15 och jag har skit svĂ„rt med omvĂ€ndningen. Idag ska jag ha pannkakor till frukost. Äkta amerikanska, ni vet pĂ„ höjden pannkakor med sirap pĂ„. Jag har dock aldrig provat den sortens sirap (lönnsirap) sĂ„ jag vet inte om jag gillar det. Annars Ă€r matkulturen hĂ€r jĂ€vligt kass. Det godaste jag har Ă€tit hĂ€r nere Ă€r det min far grillade igĂ„r. 
Idag blir det south beach och bĂ€ttra pĂ„ brĂ€nnan lite. Alla har brĂ€nt sig. DĂ€rför tog vi everglades redan igĂ„r. Till och med Hugo som vi smörjer hela tiden frĂ„n topp till tĂ„ har brĂ€nt sig. Han kommer flaga pĂ„ snoken sen. Haha sĂ„ jĂ€kla gulligt.. 
Idag blir det iaf t-shirt och kepa pÄ hela dagen för mr krokodilman ;)
Vi har inplanerat att Ă„ka till sawgrass Mills en dag det Ă€r taskigt vĂ€der (vilket inte verkar existera hĂ€r nere) annars ska vi till Key west och sova kvar. Tror att det kanske blir imorgon. 

Det Àr helt fantastiskt hÀr nere. Jag skulle lÀtt kunna flytta hit. Det Àr fint överallt, bra affÀrer, as snygga bilar verkligen. Vi har hyrt en Chevrolet och mina pÀron en GMC. Bild kommer jag lovar. HÀr Àr en bild utifrÄn och in pÄ hur det ser ut hos oss btw.

SĂ„ jĂ€kla fint ❀

Nu ska jag gÄ upp och vÀcka dom andra moahaha. Puss pÄ er

Bild frÄn igÄr kvÀll nÀr Hugo lÀr mormor att spela pÄ i-paden ;)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0