Äntligen hĂ€r !!

Det Ă€r 30 grader varmt. Kl Ă€r 12:30 . Vi har Ă€tit lunch (american sandwiches) kanske skrev sand-hĂ€xor nu? Haha. Vi ska snart dra ner till stranden. Döör vad fint det Ă€r hĂ€r i Miami. Vi kom rĂ€tt sent igĂ„r, sĂ„ vi hann inte utforska direkt. Huset vi har hyrt Ă€r perfekt. JĂ€tte jĂ€tte fint verkligen. 
Ska ta lite kort sen och lĂ€gga upp. 
Vi ska dra och handla massor idag. Typ jordnötssmör , ni vet Ă€kta amerikanska grejer. Jag Ă€r sĂ„ taggad pĂ„ att bli Ă€nnu fetare nu nĂ€r jag Ă€r hĂ€r (skojar) men jag Ă€r verkligen bara sugen pĂ„ skit :) 

Just nu ligger jag faktiskt i sĂ€ngen. LĂ„g i solen ett tag och fick sĂ„ jĂ€vullusiskt ont i ögonen.. Solbrillor pĂ„ frĂ„n och med nu.. 
HĂ€r har ni lite bilder i af.. (Har inte hunnit ta sĂ„ mĂ„nga Ă€n) Har inte haft mobilen i högsta hugg om man sĂ€ger sĂ„. 




Hugo tvingade Anton och pappa att hĂ€mta kokosnötter i palmerna . Haha 
Boysen slappar lite i skuggan
Syskonen ❀


Kl 7 pÄ morgonen Àr Hugo i poolen. DÄ hade vi sovit i 12 h. Man blev helt knÀpp av omvÀndningen.. Kl va dÄ 13 i Sverige.. Bara att gÄ ut och lÄta honom bada ;)..
Bild pÄ USA fr planet.
Och slutligen.. VĂ€rldens duktigaste kille som inte klagade en enda gĂ„ng pĂ„ hela flygresan. Först 3 H till Paris och sedan 9 H till Miami ❀ Fler bilder kommer. Jag ska verkligen vara en jobbig turist och ta kort pĂ„ allt . Haha puss pĂ„ er, i snön. Nu gĂ„r jag och lĂ€gger mig i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0