Jul och ledighet

Vi njuter till fullo ❀


Mina killar ❀❀❀
Hugo har fött massor med julklappar och Àr sten nöjd.. SÄklart.. Han fick en radiostyrd dinosaurie, transformers, klÀder, hotweels bana, ett gevÀr och massa massa annat.
Ludwig fick mest klĂ€der. 😀
Imorgon ska jag gĂ„ och byta ett par skor jag fick som var försmĂ„. Skitsnygga rosa trĂ€ningsdojjor 
Jag fick massa trĂ€ningsprylar. 👍 det tackar jag för dĂ„ jag har 12 kg kvar.. Har börjat tĂ€nka pĂ„ vad jag Ă€ter och gĂ„r ut och gĂ„r.. MĂ„ste köpa gymkort ocksĂ„. Tror det blir pĂ„ Friskis.. FĂ„r C..

HĂ€r hemma Ă€r vi lite förkylda. Mest Mattias men Ludde har varit jĂ€ttehĂ€ngig hela julhelgen med feber och snor osv . Min lilla bebbe.. ❀❀❀ Ska försöka fĂ„ min stora lilla kille i sĂ€ng. Puss 💋

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0