Inget vettigt

Har knappt tagit bilder sĂ„ har inte sĂ„ mycket att uppdatera.. 
Pojkarna badar ❀

Snögubbe och molly som Ă€r fastbunden i trĂ€det 😂 syns knappt
Jag och mamma va pÄ spa och gick massage

Min gobit
Lucia pÄ dagis

Man ser sĂ„ dĂ„ligt men men.. Det va korten jag fick.. Han sjöng högt och tydligt min duktiga lilla stjĂ€rngosse ❀ Han va det enda barnet som va just stjĂ€rngosse.. 
Mormor kom sjĂ€lvklart ocksĂ„ 👍

Det va typ de bilder jag tagit.. Har varit sĂ„ dĂ„lig. FĂ„r bli skĂ€rpning (nyĂ„rslöfte att ta mer kort nĂ€sta Ă„r 👌) har tvĂ„ nyĂ„rslöften till.. Att gĂ„ ner massa i vilt till hus inflytten och ta körkort 😀 MÅSTE.. 

Har börjat glo pĂ„ SOA riktigt bra faktiskt. Kul med nya serier nu nĂ€r WD har uppehĂ„ll đŸ˜© kommer bli sĂ„ ledsen den dagen det slutar... 
A jaa nu ska jag knoppa med resten av familjen. Jag Àr den enda som Àr vaken.. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0