Uppe sent

Kan man va nÀr man Àr ledig. Hugo ska vara hemma med mig hela veckan. Just nu sitter vi och kollar skönheten och odjuret. Och tÀnker inte gÄ och lÀgga oss ;) haha

Vi har byggt mkt med lego idag. Mamma hade med sig nĂ„gon lego-bil-bana-pryl hit idag. Och en tidning till snuffset.. SjĂ€lv fick jag superfina tulpaner. ❀

Vi har Àtit köttfÀrssÄs och spagetti till middag MEN MEST MAJS ;) nÀr Hugo har somnat sen, sÄ hade jag tÀnt att kolla pÄ skrÀckfilm. Det var hundra Är sedan. Hoppas dom har nÄgon bra pÄ netflix :)

❀ mina fina hjĂ€rtan ❀
Tulpanerna frĂ„n mamma ❀ bĂ€sta blommorna i livet. Delad etta med solrosor. ;)
Imorgon ska jag dricka (alkoholfritt vin) med Nora pĂ„ park ❀ LĂ€ngtar.. 
Puss pÄer och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0