Trött

Det var lĂ€nge sedan jag var sĂ„hĂ€r trött. Vi kom precis hem frĂ„n Pershagen. Vi har varit pĂ„ kalas hos Oliver, och sedan grillkvĂ€ll hos mina pĂ€ron. 
Vi var uppe till 03:30 igĂ„r och kollade pĂ„ film efter att M hade kommit hem fr bion. Vi sĂ„g en skitbra film som heter Carrie . En film av Stephen Kings bok. Den var GRYM.. SĂ„ se den. 

Imorgon blir Hugo ledig igen, dĂ„ hans morbröder kommer och leker med honom. Han fĂ„r gĂ„ pĂ„ fsk tisd, onsd och kanske torsd. sĂ„ han fĂ„r leka av sig lite ocksĂ„. Jag har ju inte sĂ„ mĂ„nga vĂ€nner som inte har barn, sĂ„ det blir oftast att man bokar en dejt med barnen med. Det Ă€r roligare ocksĂ„. Jag skulle kunna ha H hemma jĂ€mt. Jag förstĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„r inte de förĂ€ldrar som lĂ€mnar bort sina barn till fsk pĂ„ lov och liknande nĂ€r man Ă€r hemma med en liten..? Nej. Det Ă€r inte bĂ€ttre för barnet. 

Nu ska jag gĂ„ ut till min gubbe i soffan och försöka bli glad. Är sĂ„ jĂ€vla arg denna graviditet? Allt och ALLA kan verkligen fĂ„ sig en utskĂ€llning. Haha jag fĂ„r bita mig i tungan ofta. ;)
HÀr fÄr ni en fin bild pÄhugg och morfar nÀr dom lÀgger ut ny jord pÄ grÀsmattan:)


Puss pĂ„ er ❀ imorgon Ă€r det en ny bra vecka.. ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0