TjejkvÀll

Vi har haft det skitmysigt i kallfors. Man fick lite plockmat (typ ost och kex) vin , bubbel i mitt fall FANTA. 
Det var modevisning, lotterier, olika mĂ€rken som sĂ„lde olika saker bl.a. Smink, smycken (Edblad) blommor, lite hudvĂ„rdsprodukter och mkt mkt mer. Jag var ju dĂ€r med mamma och hennes vĂ€n Helena . En vĂ€ldigt lyckad och trevlig kvĂ€ll. Jag kom hem med jordgubbs-choklad :) alltid nĂ„got Ă€tbart ❀ Haha.. 
Mamma köpte lite av varje och Helena köpte örhÀngen. :)




Mamma-aldrig-redo-för-foto-hahaha

HĂ€r kommer lite kort pĂ„ mig ocksĂ„. V33 och i klĂ€derna jag hade pĂ„ mig. ❀


Imorgon blir det vagnköp hoppas jag
Jenny kommer lite senare och umgĂ„s och kĂ€kar middag innan hon ska ut pĂ„ krogen. TorekĂ€llberget har nĂ„got band som ska spela som hon gillar? SĂ„ hon möter upp sina polare sen ❀ 

HÀr har ni lite pÄskbilder frÄn VÄrat hem. Snyggaste riset i vÀrldshistorien.. Typ busk-pinnar ;) men det gick lika bra. Man tager vad man fÄr tag pÄ nÀr man Àr 160 lÄng :-)



Det Ă€r helt otroligt eller vad sĂ€ger ni :) haha helt glest ❀.. 

Vi hörs imorgon. Nu ska jag och min andra hĂ€lft glo pĂ„ film. Jag har dragit pĂ„ mig mjukisklĂ€der och Ă€r riktigt sexig i dom. Ni vet nĂ€r det sitter Ă„t och stramar nĂ€r man har för smĂ„ klĂ€der pĂ„ sig. Haha jag gissar pĂ„ att det inte blir nĂ„gra barn gjorda ❀❀❀ ;) puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0