Tisdag

SÄg sista avsnittet av WD. :( jag grinar lite inombords nÀr jag vet att det tar ca ett Är tills nÀsta S slÀpps...

Onsdag imorgon. Tre dagar kvar pÄ AZ. KÀnns bra.! Jag har köpt tÄrta som jag ska bjuda mina kollegor pÄ imorgon:)
Sen blir det middags-hÀng med Helena hemma hos mig. M drar pÄ kurs till SmÄland sÄ jag och Buggs blir sjÀlva. PÄ torsdag ska jag trÀffa Tessan och sen Àr hela helgen fullbokad ocksÄ.

Vi skulle egentligen ha hĂ€lsat pĂ„ Veronica, Jens, caspian och Melker idag, men C blev sjuk tyvĂ€rr. SĂ„ det fick bli en annan dag. 
Dagen spenderades istÀllet i Hugos rum med en hel del lego-byggen. Han Àr duktig pÄ lego. Jag tycker sjÀlv att det Àr kul att sitta och knÄpa ihop nÄtt, sÄlÀnge han inte ber mig att bygga ett rymdskepp eller liknande vansinne. Haha, man ser ju inte ens en tendens till att det skulle förestÀlla det ;)
Det blev lax till middag GRYMT va det. M hade köpt fÀrsk som han rensade och stekte. Tummen upp för att ha en kock till man ;)

Nej usch nu mĂ„ste jag försöka sova. GĂ„r ju upp fem pĂ„ mĂ„rnarna. 
Godnatt pĂ„ er ❀






Min fina familj och jag ❀ lĂ€ngtar efter att den ska bli större nu ❀

Kommentarer
Postat av: Camilla Å

Walking dead Àr bÀst!!!

2014-04-04 @ 12:31:06

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0