Lunch i solen

Är ju inte fy skam ;)
Helt underbar dag. 
Nu ligger jag i sĂ€ngen och pussas och myser med min son. Jag Ă€r sĂ„ jĂ€vla slut i kroppen. Herr hare 
Imorgon Ă€r vi lediga. Vi ska ha playdate med Emelie och hennes tvĂ„ smĂ„ tjejer. Blir mys. Hoppas pĂ„ fint vĂ€der sĂ„ vi kan vara ute. Kanske till och med kan bli en mjukglass ❀ 
Idag blir det riktig trĂ„kmiddag, jag tĂ€nkte steka falukorv och göra stuvade makaroner till för att (piffa till det lite) Det fĂ„r duga idag. Har köpt pĂ„skĂ€gg till gullet mitt idag ocksĂ„ OCH en liten present. En bayblade hur det nu stavas. Han har en sedan innan men han har tappat "motorn" till den sĂ„ han kommer att bli jĂ€tte lycklig. 
Min prins. Jag fick btw vĂ€rldens finaste present av honom idag. Han hade gjort en tupp av pape-masche, mĂ„lat, satt fjĂ€drar och nĂ€bb och ögon och hela baletten sĂ„ fin. Tack Ă€lskade unge. ❀

Nora ❀
Finaste tuppen i vÀrldshistorien :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men herre Gud sÄ gullig.

2014-04-16 @ 22:12:01

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0