Hej

Första dagen som jag gÄr pÄ havandeskap. Wohoo
Hugo Ă€r hemma med mig idag och imorgon. Sen kommer han att fĂ„ vĂ€lja lite om han vill vara hemma, eller gĂ„ till dagis och leka med polarna. Alla dagar kan han inte vara hemma dĂ„ jag ska övningsköra, och plugga lite till kortet.. 

Vi har hunnit med en del sen jag skrev sist.. Bl.a. Invigt Ă„rets första grillning ute i Nykvarn hos ett par kompisar. Jag har umgĂ„tts med Helena och Tessan. Jag jobbade sista dagen pĂ„ AZ i fredags och vi har hĂ€lsat pĂ„ Veronica och Jens nya familjemedlem Melker. 

Gulliga Melker ❀❀❀❀❀
Blommorna jag gick frĂ„n mina fina kollegor. Samt ett presentkort pĂ„ skogshöjd. AS NICE ❀

Jag har lÀmnat luren hemma ganska mkt denna v?? Skönt att inte ha den helt enkelt. DÀrför har det varit lite torrt hÀr inne ocksÄ. Ska försöka bÀttra mig. Nu ska jag njuta av min "ledighet" ca 50 dagar innan pyret kommer. Hoppas han/hon kommer lite tidigare. H va 10 dagar tidig. Plus att dom Àndrade datum till 8 dagar senare pÄ ul. Hoppas dom har fel ;)

Hörs senare ❀

Puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0