Hej igen

Kan inte sova.. Har precis kollat klart pĂ„ sista avsnittet pĂ„ gossip girl. VĂ€ntar nu in walking dead och orange is the new black. (Skitbra fĂ€ngelse serie) 
M vill att jag ska börja glo pĂ„ nĂ„gon sago-serie (game of trones) men jag Ă€r skeptisk... 

Imorgon blir det fika och lek för mig och Hugo med Emelie och hennes söta Junia och Alicia. 
Imorgon börjar pÄsken ocksÄ. H ska fÄ klÀ ut sig. Vi ska Äka förbi mina pÀron och pÄska lite. Helena kommer förbi pÄ en fika ocksÄ.. Hur ska jag hinna allt ;)

Just det... De stuvade makaronerna och korven blev skitgott.! Ibland Ă€r det riktigt smarrigt med husmanskost. 

Bloggar mer imorgon. Och kort kommer for sure pÄ en söt liten pÄskgubbe
Godnatt darlings ♄

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du mÄste se game of thrones Carro!!!

2014-04-17 @ 18:49:47
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0