Hej ❀

Long time!!

Jag har inte haft nĂ„gon tid för bloggen. Skrev ju att jag skulle lösenskydda den, men vĂ€ntar ett tag med det. 

Veckan som gĂ„tt har varit full med bĂ„de bus, stress, kul, ont i magen, besöka förlossning (det var ingen fara) , vi har hĂ€ngt i lekparker, haft pick-nick, umgĂ„ts med vĂ€nner till mig med barn och vĂ€nner till mig utan barn. 

HÀr Àr snygga jag pÄ förlossningen. Hade sammandragningar plus att det kom lite blod "tydligen vanligt nÀr barnet fixeras"
Allt sĂ„g bra ut, sĂ„ det var bara att Ă„ka hem igen.. 

Hugo i parken med en flicka
Min son han kan han ;)
Vi har somnat i soffan (han vill ju vara hemma med mig jĂ€mt) sĂ„lĂ€nge jag orkar göra nĂ„tt kul för hans skull (trĂ€ffa kompisar med barn, torekĂ€llberget, tomtits eller vad som helst sĂ„ Ă€r det bara mys att ha honom hemma.) 
Vi har varit vid farstanÀs strand och grÀft och hÀrjat ;)
Ätit pĂ„ Max och hoppat i hoppborg ;)
Tagit gravidkort❀

Tog ju lite gravidbilder nĂ€r Hugo lĂ„g i magen ocksĂ„ . Är mkt MKT MKT större med honom, men har gĂ„tt upp mer denna graviditet. Är i v 36 och har gĂ„tt upp 18-19 kg redan. Med H gick jag upp 18 allt som allt...

Imorgon ska vi ha loppis ;)
Helena och Robban i en bil och vi bredvid (Hugo Àr hos mina pÀron)
Ska bli skit kul. Vi har sĂ„ mkt skit sĂ„ ni förstĂ„r inte.. 

Nu ska jag försöka sova sĂ„ man kommer upp imorgon. Vi ska dra i vĂ€g rĂ€tt tidigt.. Puss och godnatt ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0