Hej ❀

Tittar bara in en snabbis dĂ„ jag har haft sjukt mkt annat att göra. Hugo har varit pĂ„ dagis idag. Jag har fixat och donat hemma plus glott pĂ„ tvĂ„ avsnitt av gossip girl. 
Anton följde med och hĂ€mtade Hugo sen. Han blev sĂ„ glad nĂ€r han kom ❀ Min plutt. ❀❀❀❀ Vi drog och köpte fika och hĂ€mtade en filt för lite lek i badparken. (Trodde det skulle vara varmt) höll pĂ„ att förfrysa. Haha, sĂ„ vi gick hem efter en stund och glodde pĂ„ ben ten och kĂ€kade chips ;)

Annars lade jag upp en bild pĂ„ magen pĂ„ insta idag och frĂ„gade om det var en tjej eller en killmage..??? De flesta trodde pĂ„ en tjej. Är sĂ„ jĂ€vla nyfiken  ;)

Jag var mkt större med H men annars har jag fĂ„tt höra att det Ă€r en killmage ❀ Tiden visar vad det bor för en skrutt i magen. Kan bara inte sluta Ă€lska skrock ;)

Bild pĂ„ H och A i badparken 


Snart ska jag ut och glo pĂ„ tv. Imorgon blir det bm sĂ„ uppdaterar lite dĂ„. 
Puss pÄ er

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0