Godmorgon

Hugo visar hur man ser arg, glad, ledsen och trĂśtt ut. Min lilla teaterapa ;)




Min kärlek ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Idag kommer mamma hit och fikar. Jag ska inte gü nügonstans. Det ser skitkallt ut. Vart är solen? Jag skulle behÜva gü till fÜrsäkringskassan men det kan jag gÜra en annan dag ;) tycker man für nya papper varje dag därifrün och det sjuka är att man ska fylla i SAMMA saker varje güng ocksü. Kan dom inte bara spara infon ? Dürar

Ikväll blir det kÜttfärssüs med spagetti :)
En stor favorit här hemma. ❤️ hörs sen

Bara 20 % kvar. Längtar... Längtar tillochmed efter smärtan att ligga och fÜda. Dü mina vänner är man redo ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan ju inte vara mĂĽnga veckor mellan er och Andrea & Daniel ? Bra tajming, kusiner emellan ;)

2014-04-09 @ 15:40:26
URL: http://emeliehellman.blogg.se
Postat av: Carro

Haha nej precis..!
Tror att det är ca 4 v mellan barnen. Men man vet ju aldrig büde oliver och Hugo är ju fÜdda ett par v tidigt :) kram

2014-04-09 @ 17:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihĂĽg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0