Fredag om en halvtimme

Inte för att jag bryr mig om veckodagarna lÀngre, men dÄ fÄr jag helg och ledigt med hela familjen. :)
Älskar lördagsmornar. I helgen ska vi köpa vagn. Det blir en svart kronan duo S tror jag den hette. Vi var i kungenskurva (gamla babyland) kommer aldrig ihĂ„g vad dom har bytt namn till ;). Den kĂ€ndes lĂ€tt att köra, var stabil och kostade 8 ny istĂ€llet för 12. Och SÅ snygg tycker jag inte att bugaboon Ă€r sĂ„ jag mĂ„ste ha den. 

Vi ska Ă€ven montera ihop sĂ€ngen som stĂ„r pĂ„ vinden. Bebisen Ă€r ju hĂ€r om 7 v om den kommer som dom Ă€ndrade till. Annars Ă€r det 5 v kvar och det tycker jag lĂ„ter mycket bĂ€ttre. Haha. Är rĂ€tt less pĂ„ det hĂ€r nu. Med Hugo i magen var jag inte lika nyfiken pĂ„ kön, men nu alltsĂ„ herregud ;) och det Ă€r inte sĂ„ att det spelar nĂ„gon som helst roll.. Är bara sĂ„ sjukt nyfiken pĂ„ vem som bor i min mage ❀ 



Idag har vi plockat pĂ„skris som vi har klĂ€tt, samt pyntat hĂ€r hemma med de stackars fĂ„ kycklingar jag hittade. (Tror vi har en lĂ„da pĂ„ vinden ocksĂ„) 
Vi plockade vitsippor och lekte lite i skogen en stund. 
Vi sov middag ganska lÀnge, lagade kÀk, kollade pÄ smÄ-kockarna igen pÄ TV4 play. Det och gladiatorerna HAHA

Imorgon kommer en gammal god vĂ€n till mig med sina tvĂ„ söner. Charlotte Anton och nyfödda "tror det blev Axel" dom valde mellan det och Arvid och jag Ă€r inte riktigt uppdaterad i vilket det faktiskt blev ;) ❀ Gulligt vilket som. 
SĂ„ det blir lek, lite lunch och kaffe. LĂ„ter som en bra fredag för mig. 
NĂ€sta helg blir lĂ„ng och skön. Jag Ă€lskar lĂ„ngledigt. Lite semesterkĂ€nsla nĂ€r M Ă€r hemma med oss lite extra ocksĂ„. 

Ska ta lite kort pĂ„ magen imorgon som faktiskt har vĂ€xt en hel del pĂ„ senaste. Undrar hur mkt jag har gĂ„tt upp nu :-( herregud. 
Hörs imorgon :)    Godnatt pĂ„ er 

Kommentarer
Postat av: Anna

Gullig bild <3

2014-04-11 @ 14:44:11
Postat av: Vronkan

MYCKET bra val av vagn;) Gud vad kul!! LĂ€ngtar tills vĂ„ran levereras i slutet av April♄

2014-04-11 @ 18:27:28
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0