...

MÄste bara lÀgga ut min dÄliga humor ;) vissa bilder alltsÄ ???
Kan inte sluta garva/grina ...



Haha jag skulle pÄ riktigt vilja mÄla nÄgon sÄhÀr ;) moahaha
Haha hur sant? Folk som BOMBAR och dĂ„ menar jag ett par bilder varje dag pĂ„ typ insta eller fb. SĂ„ jĂ€vla jobbigt. En blogg Ă€r frivillig pĂ„ ett annat sĂ€tt att gĂ„ in pĂ„. Men tro mig jag har tagit bort mĂ„nga frĂ„n bĂ„de fb och insta pga Spam pĂ„ trĂ€nings incheckningar delgives som ser lika dana ut dagarna i Ă€nda . Vad Ă€r folks prob? Det kanske Ă€r dĂ„ man ska ha en blogg. Funderar pĂ„ att lösenskydda min igen. Öppnade den ju bara för att mina nĂ€rmsta skulle kunna kolla USA resan, och nu har jag ingen ANING om vilka som lĂ€ser hĂ€r... Haha kanske iofs Ă€r skitsamma? Puss pĂ„ er ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag lÀser :)

2014-04-07 @ 18:42:32
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0