....

Nu har vi lÀst saga och slÀckt. Det blev lite för sent, men han fÄr sova lite lÀngre imorgon ;) gladiatorerna var super spÀnnande fast att vi alltid hejar pÄ gladiatorerna ;) haha

Imorgon ska vi Ă„ka till Pershagen och fira Oliver (min kusins son) som fyller 2 Ă„r. Sen blir det grillning hos mina pĂ€ron. Älskar Pershagen. Det finns inget radhus till salu just nu, men vi har kollat ett tag och ger inte upp hoppet. Vi vill bo i Pershagen, Nykvarn eller (JĂ€rna) det Ă€r matte som vill just till det sistnĂ€mnda. Annars har vi varit pĂ„ husvisning i bĂ„de enhörna och pĂ„ mörkö. Vi Ă€r ganska öppna och vill vĂ€ldigt gĂ€rna bo stort. Vart som helst bara inte i SödertĂ€lje. Det finns inte en enda skola i hela slöddertĂ€lje som jag skulle vilja sĂ€tta mina barn i. (DĂ„ rĂ€knar jag JĂ€rna och enhörna som utanför TĂ€lje) men vi fortsĂ€tter hĂ„lla utkik i Pershagen ocksĂ„ ;)
Nu tillbaka till grillningen dĂ„ ... 
Vi ska snacka lite om mammas 50 Ă„rs fest som hon ska ha i maj. Lite mat. DJ arrangemang osv. Fan va kul det ska bli. Helena ska vara barnvakt till Hugo. Det blir inga probs alls dĂ„ Hugo ÄLSKAR henne. ❀

Gud i himlen, nu har en hel vecka gĂ„tt sedan jag gick pĂ„ havandeskaps-p... KĂ€nns som att veckan bara svischade förbi.. Kanske för att prinsen joinade mig hela veckan :-) 
NĂ€sta v blir det lite andra bullar dĂ€remot. Jag ska ta tag i det hĂ€r förbannade körkortet. SĂ„ det blir plugg plus nĂ„gon lektion med Mary hoppas jag . Jag ska till bm pĂ„ mĂ„ndag och har luncher uppbokade med tjejkompisar pĂ„ stan iallafall tvĂ„ dagar.. 

Nu ska jag gÄ ut och diska. Kul va?
Sen blir det film nÀr M kommer hem frÄn bion. Han valde igÄr sÄ jag skulle fÄ vÀlja idag ;) hehe det blir skrÀckfilm. Jag Àlskar det och han hatar det ;)

HÀr fÄr ni en fin bild pÄ mina boys frÄn mc Donalds idag. Och en Ànnu finare bild pÄ min prins haha. Godnatt


Min Toker ❀❀❀❀❀❀❀ min alldeles egna Hugo 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0