En da med mkt inbokat

Först trĂ€ffade jag och Hugo Helena pĂ„ stan för lite lunch och shopping. Köpte bara nödvĂ€ndigheter som mammaleggins, shampo, balsam , och duschkrĂ€m . TandkrĂ€m och massa andra jĂ€vligt intressanta saker HAHA. 

Sen var vi uppe hos min chef för en fika, och lite pappersskrivning innan mammaledigheten. Hugo fick ett pÄskÀgg som han blev jÀtte glad för :-)

Sen drog vi hem till Mary och barnen i spöregnet.  Det blev lek, massa skitsnack plus att vi testade baking-soda testet igen ;) hahaha sĂ„ jĂ€vla snuskigt, men kul.... 
KvÀllen avslutades pÄ Max och nu Àr vi hemma och ligger utslagna i soffan. Snart sÀngen och jag ska sova som en gris tills imorgon ;)
Puss pĂ„ er 

Skruttungarna som spelar (packa Ă„snan)
Bakingsoda testet ;)
En bild pÄ grisen frÄn lunchen igÄr och sist men inte minst ett hus i nyken som jag vill bo i nu...
Varför ska det ta sĂ„ jĂ€vla lĂ„ng tid att hitta ett BRA hus? 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0