Bm

Har precis varit hos bm och allt gick super. HjÀrtljud pÄ 145 (kille?) denna gÄng med. Det gÄr verkligen upp och ner det dÀr ;)
Den vĂ€xer sĂ„ det knakar och den hade lagt sig med huvudet nedĂ„t. :-) Gud vad jag lĂ€ngtar efter mitt lilla gullefjun nu. 

Jag lĂ€mnade H pĂ„ dagis till 9:00 och gick dĂ€refter hem till Nora som bjöd pĂ„ kaffe. Myspys. Hon och hennes kille bor sĂ„ himla fint. Och dom letar ocksĂ„ hus. Vore ju helt underbart att köpa i samma omrĂ„de ❀
Vi ska Àta en lunch i solen pÄ ceasars och jag ska lÄtsas att min Cola Àr ett glas rose ;) haha
SÄ jÀvla less pÄ det hÀr nu. Hade gÄtt upp 18 kg nu btw. KÀnns ju kul :(
Hörs sen ❀❀❀❀ 
Ha en lovely onsdag. Kram

Min fina vĂ€n ❀
Hon bjöd pÄ fin-frulle ;)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0