Test inlĂ€gg med bilder och bebisinehĂ„ll ❀

Det dÀr gick ju strÄlande...
Just nu sitter hjÀrtat och kollar pÄ piff och puff, medan jag hÀnger hÀr inne pÄ bloggen och dricker en STOR kaffe. Hugo har börjat vakna tidigt pÄ morgonen. Runt 8:00 sÄdÀr. Det Àr man ju inte riktigt van vid medtanke pÄ att han vaknade 10-10:30 förut...

Testar det hĂ€r med att lĂ€gga upp bilder i ordning nu haha.. Inte för att jag har nĂ„gra bilder som passar till just detta inlĂ€gg.. Men, men.. Ni fĂ„r lite egobilder pĂ„ mig ist.. 😝


Nu har jag iaf fattat hur man gör till nÀsta gÄng ;)
Vet ni hur mkt jag vill flytta pĂ„ tal om nĂ„gonting annat??? 
Jag skulle vilja köpa en fyra (bostadsrĂ€tt) eller en villa (lite mer ut pĂ„ landet) Vill bo större dĂ„ Hugo snart ska fĂ„ ett syskon.. SpĂ€nnande va?? Nu vet jag att det inte Ă€r sĂ„ mĂ„nga som lĂ€ser hĂ€r pga lösenskyddet. DĂ€rför jag vĂ„gar skriva det hĂ€r. Ni som lĂ€ser vet nog Ă€ndĂ„ redan om det.. Det Ă€r vĂ€ldigt tidigt, men runt slutet av maj/början av juni sĂ„ ska Hugo fĂ„ en liten syster eller bror.. ❀
Vi köpte som alla andra en t-shirt dĂ€r det stod jag ska bli storebror..   Han hade den under en dragkedjströja och nĂ€r vi skulle kĂ€ka hos mina pĂ€ron sĂ„ sa jag till Hugo att - visa din nya fina tröja för mormor och morfar.. Gissa om dom blev förvĂ„nade?? Jag kĂ€nner att jag lĂ€ngtar efter att fĂ„ en bebis till. Kan med handen pĂ„ hjĂ€rtat berĂ€tta att nĂ€r vi bestĂ€mde oss för att skaffa en till sĂ„ var det första gĂ„ngen sen Hugo kom som jag kĂ€nde för en till.. DĂ€rför har vi inte skaffat tidigare.. Det Ă€r mĂ„nga som har frĂ„gat om han inte ska fĂ„ ett syskon, och att dom tycker att det Ă€r dags.. Nu kĂ€nner jag att det Ă€r dags, och inte en dag försent, eller förtidigt ❀ kul update va??? Detta test inlĂ€gg blev ett bebis inlĂ€gg. 

Det hĂ€r Ă€r första bilden pĂ„ Hugo som nĂ„gonsin tagits.. Min lilla gos-rĂ„tta. 
Nu ska vi göra oss redo för stan och byte av overallen.. Puss sĂ„lĂ€nge kompisar ❀❀❀❀❀❀



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0