Test av blogg.se-appen

Hej hej bloggen
Testar nyaste blogg-appen. Det var katastrof förut, men Àr duktigt uppdaterad nu HOPPAS JAG.. Jag och Hugo Àr hemma fr dagis/jobb.. Vi ska ner pÄ stan och byta en pop overall som Hugo fick igÄr av sin mormor. Den var tyvÀrr en stl för liten. Min skitunge har stl 104 nu. Han vÀxer ur sina klÀder pÄ nÄgon mÄnad bara. Gahhh, man blir ju ruinerad . I helgen som var, sÄ var vi pÄ bio (monsters univers) Ester var med pÄ bion. Kidsen tyckte att den var bra. Tyckte sj att den var lite smÄrolig. Annars har vi Àtit middag hos mina pÀron. Jag och mamma var i Sthlm i lördags och shoppade.. Det trÄkiga med planerad shopping Àr att jag aldrig hittar nÄgonting nÀr jag vÀl söker efter shopping. Kom hem med ett kuddfodral, en tunn kofta, en badbomb till H och en fluga till M. LYCKAT...
Denna helg ska vi fira min farmor som fyller 75 imorgon. Vad ska man köpa?? Jag Ă€lskar ju yankee candles. Har ett sj som doftar baby puder. Helt bedĂ„rande.. Kanske ska fixa ett sĂ„nt till henne, men nĂ„gon hĂ€rlig doft?? Ska försöka lĂ€gga upp lite bilder nu ocksĂ„.. Det hĂ€r med att lĂ€gga upp matchande bilder till texten Ă€r inte min grej ;) haha.. Alla bilder kommer som en klump. Livet Ă€r hĂ„rt för en oteknisk brud som jag.. Puss sĂ„lĂ€nge ❀ ps.. Köpte dessa snygga glas i helgen ocksĂ„. Älskar dom.. Ds











Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0