Sjuk

Det var lĂ€nge sedan jag var sĂ„hĂ€r snorig, hostig och jĂ€vlig... FYFAN för att gĂ„ upp 100 ggr per natt för att snyta sig.(vill inte vĂ€cka Hugo), som fortfarande vill sussa inne hos sin mamma och pappa.. Blir sĂ„ less...! Ska dessutom gĂ„ och jobba ocksĂ„. Trodde att jag skulle bli friskare under helgen, men blev bara vĂ€rre.. Har grattat Jenny i helgen. Hon fyllde 25 och bjöd pĂ„ smörgĂ„stĂ„rta och prinsesstĂ„rta. SjĂ€lv Ă€r man ju preggo och kunde inte dricka varken champagne eller bĂ„l :( buhuu.. Tycker att det Ă€r en jobbig period nu dĂ„ man inte ser att jag Ă€r gravid utan jag ser bara lönnfet ut. SĂ„ jag försöker berĂ€tta för folk dĂ„ det Ă€r vĂ€rre att gĂ„ runt och kĂ€nna sig obekvĂ€mt fet, nĂ€r man egentligen inte Ă€r det. . Den hĂ€r veckan bestĂ„r av inskrivning hos barnmorska. Massa gossip girl avsnitt, och lite stĂ€dning samt tvĂ€ttning.. Nu ska jag in och plocka bort urvuxna klĂ€der ur buggs garderob.. Helt sjukt men det ligger liksom kvar klĂ€der dĂ€r inne i stl 92 och det ehhhhh var ju ett tag sedan.. Nu ska jag sĂ€tta fart. Host host puss ❀






DĂ€r fick ni lite bilder bĂ„de frĂ„n helgen och frĂ„n innan. Vi var pĂ„ bio igĂ„r och sĂ„g flygplan (helt ok, dock ingen bio film) bild frĂ„n farmors 75 Ă„rs dag pĂ„ mig Camilla och Fredrika. Jag har slingat hĂ„ret + plockat svampar med buggsen.. Haha fĂ„r vĂ€ll uppdatera bilder lite oftare i fortsĂ€ttningen. ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0