Blandat inlÀgg hej Ä hÄ

Hej kompisar!!
Det Ă€r fredag, och jag har varit hemma (sjuk) frĂ„n jobbet i en vecka nu... KĂ€nns förjĂ€vligt med tanke pĂ„ att jag fortfarande Ă€r jĂ€tte sjuk.. 

Vi köpte hem kebab idag till middag, som vi Ät framför tvn. Blev nya StÄlmannen som fick underhÄlla oss. Nu ligger jag sjÀlv i soffan. M har nattat H och somnat sÄ sött. Jag ska passa pÄ att glo pÄ ett avsnitt av pretty little liers, som M ÀndÄ gÀrna missar ;)

Imorgon blir det halloween fest för Hugo (för oss ocksĂ„) men det Ă€r H som Ă€r bjuden av en tjej frĂ„n hans fsk. SÅ GULLIGT. SĂ„ vi ska ner först och inhandla en hĂ€xhatt till mig, lite teaterfĂ€rg och kanske en outfit till Hugo som redan Ă€ger tvĂ„, en pumpadrĂ€kt och en krokodildrĂ€kt.. Gosungen.. Vi fĂ„r se vad han sĂ€ger nĂ€r han fĂ„r se alla spök kostymer... 

Annars dĂ„? Jag Ă€r i v 10 och har sjukt kĂ€nsligt luktsinne. Tycker typ att ALLT luktar motbjudande.. Med H i magen sĂ„ kunde jag Ă€ta allt + lite till haha.. Nu har jag problem med all mat iastĂ€llet. Grymt enojing. Vill helst ha sushi, mandariner och mackor.. Inga sĂ„ser, kött, för att inte tala om köttfĂ€rs SPYR, choklad, som jag brukar Ă€lska, men det absolut vĂ€rsta.. Som jag inte ens kan lukta pĂ„ Ă€r VITLÖK.. Tycker att det Ă€r helsjukt hur man kan Ă€ndra sina smaklökar sĂ„ snabbt. (Är annars en vitlöks bomb) .. TĂ€nkte bjuda er pĂ„ Hugges outfits,BYTER ÄMNE LITE ;)

Söta va?? SÄ om han inte hittar en skelettdrÀkt imorgon sÄ har vi iaf backupps. . Hörs imorgon med bilder frÄn utklÀdningen.. Vore roligt att fÄ en bild pÄ M i pumpadrÀkten.. ;) puss sÄ lÀnge


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0