MĂ„ndag

Tjo hoo !!
MÄndag igen, och jag Àr frisk och kry.. Jag arbetar kvÀll denna v, och börjar inte förrÀn kl 14:00. KÀnns skönt. M Àr hemma idag, och likasÄ Hugo. Skönt. SÄ en extra söndag typ( synd att jag mÄste dra och jobba) .. Blöööö

I lördags hade vi M,s syster Barbro och hennes man över pĂ„ middag. Vi hade supertrevligt och avslutade kvĂ€llen med sĂ„ mkt bĂ€ttre. 

IgÄr hade vi Ikea dejt med Roger och Susan + Milla. Vi körde fiket dÀr pÄ barnensplan, sÄ dom kunde leka medans. Jag gillar Ikea. Skulle dock inte kunna ha nÄgra större möbler dÀrifrÄn, sÄ som soffa, bord, tvbÀnk .. Ja ni fattar. Allt kÀnns sÄ opersonligt, och plastigt. Vi köper (eller har köpt ) mkt möbler pÄ Mio eller stalands. Men det följer alltid med ljus hem frÄn Ikea. Varvar ljus dÀrifrÄn med yankee candles. BÀsta bÀsta. Glödlampor och batterier. Haha. VÄran kökslampa Àr dÀrifrÄn kom jag pÄ nu.. SÄ ett helt Ikeafritt hem har vi inte Àn. ;)
Undrar vad man ska hitta pĂ„ idag dĂ„? Jag ska köpa flingor och yoghurt till jobbet och ha som middag. En stor favorit hos mig just nu... Hör M och H sitta i soffan och babbla och titta pĂ„ barnprogram. Ska nog gĂ„ ut och joina dom. Ha en trevlig mĂ„ndag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0