Fondybod

IgĂ„r Ă„t vi middag pĂ„ fondyboden (den bĂ€sta restaurangen i hela Sthlm) utan överdrift.. Jag, Tessan och Jenny körde en tjejkvĂ€ll. Jag Ă„t fisk och skaldjur som alltid, och dom tog kött. SĂ„ jĂ€klagott. KILL ME. Jossan sov hĂ€r, och det hade gĂ„tt jĂ€tte bra. Min lilla prins har varit lite febrig idag. Vi tog en lĂ„ngpromenad ute i taxinge. Superskönt. Jag plockade blommor ocksĂ„ mitt i november.. Hur galet Ă€r inte det dĂ„? 
Vi Ă„kte med blommorna till Hugos mormor sen.. Imorgon blir det slappar söndag, men en liten fika med en tjejkompis fr jobbet. Hon och hennes grabbar kommer hit/vi dit för lite lek och kaffe.. Snack och garv.. 

Snart Ă€r det jul i VĂ„rat hus ocksĂ„. Jag lĂ€ngtar lite mĂ„ste jag erkĂ€nna. Det blir en lĂ„ng och hĂ€rlig ledighet i Ă„r. Vill bara att mĂ„naderna ska gĂ„ nu ocksĂ„ sĂ„ att lillasyster/lillebror tittar ut.. Tycker att det Ă€r jĂ€tte jobbigt att vara gravid denna gĂ„ng pga illamĂ„ende , och krĂ€senhet vad det gĂ€ller mat. BlĂ€Ă€Ă€Ă€Ă€đŸ˜· men pĂ„ tal om mat sĂ„ ska jag gĂ„ och Ă€ta nu. Det blir sen middag. ;) hĂ€r fĂ„r ni fondybods bilder ❀ Puss





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0