Mar. 26, 2013

Ligger helt död i sĂ€ngen. LĂ€mnade prinsen pĂ„ dagis kl 9. Gick en pw, "AS DUKTIGT" ;), Ă„t frukost och tror att jag ska ner pĂ„ stan OM jag orkar.. Vill kolla rean. Vill ha fler bikinis ;) skönt att det snart Ă€r lĂ„ngledigt . Har iofs skrivit upp mig pĂ„ öt men det Ă€r inte sĂ€kert man fĂ„r jobba för det. Tycker btw att det Ă€r skit dĂ„ligt med kycklingar och tuppar i affĂ€rerna i Ă„r. Har köpt lite grann pĂ„ guldfynd och Svea men hade förvĂ€ntat mig att in och finn, ÅhlĂ©ns och maxi skulle ha betydligt mycket mer Ă€n vad dom hade. Vi har iaf vĂ€rldens i sĂ€rklass snyggaste pĂ„skris ;) sĂ„desĂ„ ❀ Nu ska jag hinka kaffe sĂ„ jag orkar gĂ„ ner till stan. Bye


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0