Tjoho

 
Hugo och M Ă€r ute och kör med bilen. Jag ligger och slappar i sĂ€ngen. Är helt död. MĂ„ste vara vĂ€rmen.. Skrev en (hamedsigtillturkietlista) men har sĂ€kert glömt hĂ€lften. Snart ska M dra ivĂ€g och fiska med hans vĂ€n. Jag och Hugo ska kolla film och Ă€ta glass. 
Imorgon mĂ„ste vi tvĂ€tta BLÄ. Men man mĂ„ste ju ha med dig massa shorts till Hugo dĂ„ han (pottrĂ€nas). Ska ha med mig lite tvĂ€ttmedel ocksĂ„. LĂ€tt att bara skölja upp hans plagg pĂ„ hotellrummet. 
IgÄr började jag och Matte att titta pÄ en ny serie. Orange is the new black. Eller ny och ny?? Det vet jag inte men vi började glo igÄr. Den Àr bra. Handlar om en tjej som Äker in i ett fÀngelse och hennes liv dÀr.
 
nej nu ska jag fortsĂ€tta att stĂ€da lite hĂ€r hemma. Hörs sen. ❀❀❀❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0