Test inlÀgg

 
 
 
 
 
 
Hej 😏
hundra Ă„r sedan. Har inte haft nĂ„gon blogglust pga att jag inte har vetat hur man lösenordsskyddar bloggen. Lyckades med det idag. 😝 Har ju iofs inte försökt sĂ„ mycket. Haha. Sist jag skrev sĂ„ var det mars och jag jobbar natt... Det har hĂ€nt mycket sedan dess. Har gĂ„tt tillbaka till tvĂ„skift och trivs bra med det. Ska söka natt igen i höst/vinter. 
 
annars dĂ„? Livet leker, det Ă€r ju semester 🌮🌞 Vi hĂ€nger vĂ€ldigt mycket ute pĂ„ mina förĂ€ldrars nya landstĂ€lle. (En ö utanför enhörna). PĂ„ söndag drar jag och boysen till Turkiet i en vecka. Det ska bli SÅ SKÖNT. Nu ska jag testa att lĂ€gga upp bilder i detta inlĂ€gg. Haha wish me good luck 😏 hörs om en stund igen PUSS (bilderna Ă€r tagna helgen)
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0