Hej igen ❀

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det dÀr gick ju strÄlande!!
kĂ€nns faktiskt riktigt bra att inte vem som helst kan gĂ„ in hĂ€r lĂ€ngre. 👍 det har som sagt hĂ€nt mycket sedan sist. I fredags sĂ„ förlovade jag och Mattias oss ❀ pĂ„ vĂ„ran femĂ„rsdag ute pĂ„ landstĂ€llet i mörkret (pĂ„ kvĂ€llen) vi hade tĂ€nt massor med ljus och Ă„t krĂ€ftor och ostar "lite plock ni vet" bild kommer (men har inte fattat hur jag lĂ€gger upp bilder i ordning) ska testa mig fram dĂ€r ocksĂ„. Mobilen lever för annars ett eget liv och skriver lite som den vill sĂ„ ni inte tror att min svenska Ă€r helt Ă„t skogen. 😝
 
En annan fantastiskt rolig sak Ă€r att jag och Nora har blivit bra vĂ€nner igen. Vi var en tripp till Turkiet i slutet av april. Jag Nora och Hugo Ă„kte en vecka till Ismir (kusadasi) stavas? Vi hamnade pĂ„ bĂ€sta fyrstjĂ€rniga hotellet med grym mat och service. Kliniskt rent och nytt FRÄSHT. Ni fĂ„r bilder pĂ„ det med... Att bilderna hamnar i oordning fĂ„r ni leva med. 
 
NĂ„gonting annat Ă€r ju att Hugo jag blivit en stor pojke. Han Ă€r sĂ„ STOR nu för tiden. Det Ă€r helt galet. Just nu sĂ„ pott trĂ€nar vi honom , och det gĂ„r sakta men sĂ€kert framĂ„t. Han Ă€lskar sin mormor och morfar och umgĂ„s med dom sĂ„ ofta han fĂ„r (VILL) 😂 Ni fĂ„r lite fina bilder pĂ„ min stora pojke ocksĂ„. Nu kommer jag verkligen att bomba dĂ„ jag har ett par mĂ„nader att ta Igen. Kommer dock bara att blogga nĂ€r Hugo sover eller nĂ€r jag Ă€r sjĂ€lv och inte har bĂ€ttre för mig. Har inte desamma tid och intresse att sitta framför mobilen lila ofta lĂ€ngre. (Jag bloggar alltid frĂ„n mobilen). Nu kommer explosionen med Pics dĂ„. HĂ„ll i hatten 🙈💗 puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0