Daniel och Andreas bröllop ❀

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den första juni gifte sig min kusin Daniel. vĂ€rldens finaste bröllop ❀❀ jag och D har alltid haft en jĂ€tte bra relation (mer som syskon), och Ă€ven min kusin Therese (hans syrra) vi har hĂ€ngt massor sen vi var barn. Jag sjöng i kyrkan, och jag var sĂ„ JÄVLA AS NERVÖS. Ni vet som nĂ€r man typ inte kan röra sig och bara stĂ„r stel som en pinne och fattar ingenting (glömmer att andas gör man ocksĂ„) Det gick helt okej. Jag sjöng för kĂ€rlekens skull med Ted GĂ€rdestad (hennes val) och ta mig till havet(hans val)... Jag har lite fina bilder frĂ„n bröllopet med dock inte sĂ„ mĂ„nga. HĂ€r kommer dom 😏
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0