Tavla

Kolla vilken söt tavla som jag har mĂ„lat till Hugo. 😀 Jag Ă€lskar att skapa grejer och har alltid varit en estet-nörd. Har gĂ„tt pĂ„ kalleflygares teaterskola, södertĂ€ljes teateramatörer, sjungit sen jag lĂ€rde mig att gĂ„. I bĂ„de rockband, luciatĂ„g (SödertĂ€ljes lucia) karaoke sm och nu pĂ„ bröllop dop fester osv och fĂ„r faktiskt pröjs. kĂ€nns kanon 😀👍men somsagt.. Det Ă€r typ muppar som gör sĂ„nt. Jag Ă€r en stolt GEEK 😝 
ska visa er en jĂ€tte stor tavla som jag har mĂ„lat till Hugos rum med en jĂ€tte stor bambi pĂ„ ;) men det blir sen. Nu ska jag föna hĂ„ret och dra pĂ„ mig ett face innan bion ❀
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin!
Kul att du bloggar igen.

2013-08-11 @ 00:06:50

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0