Hej kompisar

 
Pust!! Ligger i stugan (mina PÀrons ö) och bara Àr. Hugo har somnat med hans mormor i hennes sÀng. Lucky me ;)
igÄr kom vi hem frÄn Turkiet. SÄÄÄÄ himla lyckad resa. Grymt hotell. Serenis hette det och lÄg i side. Vi trÀffade pÄ as gulliga svenskar dÀr som vi hÀngde med en del.. Buhuu det hÀr Àr min sista semester vecka. KÀnns sorgligt faktiskt. KÀnns pÄ nÄgot sÀtt som att Äret börjar om nu. (Typ som nÀr man gick i skolan uoch började en ny klass till hösten). Den kÀnslan kanske fortfarande sitter i?
annars den hĂ€r lediga tiden som vi har kvar, sĂ„ tĂ€nkte vi gĂ„ pĂ„ bio, nĂ„gon skrĂ€ckfilm som jag skulle fĂ„ vĂ€lja och hans val.."STÅLMANNEN" 😂 ge mig styrka haha. 
 
HĂ€r kommer lite bilder ifrĂ„n Turkland.. Hörs sen ❀ trĂ€ffade lillebror pĂ„ Arlanda ocksĂ„.. Han skulle till magaluf đŸ™ŠđŸ˜©Â 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0