Godmorgon solstrĂ„lar 🌞

 
 
 
 
 
 
 Jag vaknade 11 idag. M ligger fortfarande och sover.. Hugo sover hos pÀronen i stugan. Ska man tvÀtta kanske? Filmen igÄr var bra, men inte lÀskig. Hade verkligen velat se en riktig skrÀckis. Sinister ligger fortfarande i topp för vÀrldens bÀsta skrÀckfilm.. Den Àr VIDRIG. Mattias gick och tÀnde lampan (det Àr inte normalt för att vara han) 
 
Lördag... Vi har ingenting inbokat . Hur skönt?
vi behöver tvÀtta och (jag behöver sola, dÄ jag har börjat att flaga pÄ ryggen) mÄste köpa en tvÀttavamp. LÀngtar faktiskt lite tillbaka till jobbet nu. Ska bli skönt att fÄ rutiner. Hugo börjar pÄ en ny avdelning pÄ dagis som heter Eld. Det blir nog spÀnnande för honom ocksÄ att komma tillbaka och fÄ trÀffa alla kompisar som har blivit stora under sommarn. Hoppas att alla har fÄtt semester bara. Tycker synd om de barn som fÄr gÄ till dagis fast att förÀldrarna Àr lediga. 
Kom pĂ„ (pĂ„ tal om nĂ„tt annat) att vi har krĂ€ftor i frysen. FY FAN VA GÖTT... Finns ingenting som Ă€r godare. Hugo gillar ocksĂ„ krĂ€ftor. SĂ„ jĂ€kla gulligt att se honom sitta och suga pĂ„ krĂ€ftans mage ;) gosunge som fĂ„r smaka allt. 
LĂ€gger upp lite bilder sen under dagen. ❀ Bilderna som jag lĂ€gger upp nu i det hĂ€r inlĂ€gget Ă€r tagna ute pĂ„ landstĂ€llet, dĂ€r vi har tillbringat mest tid den hĂ€r sommaren. 🌞
Ha en fin dag
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0