Bio time

 
IkvÀll blir det bio och JAG har fÄtt vÀlja film PURGE heter den och det Àr skaparna frÄn paranormal activity och sinister. Sinister Àr förövrigt lÀtt den bÀsta skrÀckfilmen jag har sett. (Har jag sagt att jag Àlskar skrÀck?) ;)
Hugin ska fÄ sova hos mormor och morfar och jag, M och Therese drar. LYX. jag fick biobiljetterna av jobbet ocksÄ, dÄ kÀnns det extra lyxigt nÀr man blir bjuden ;)
dessvÀrre ska Mattias fÄ vÀlja biofilm pÄ söndag :( HUJEDAMEJ... Det blir alltid typ robotar, action, bilar eller seriefigurer. Dra mig i en vagn... Men han vann biljetter pÄ sitt jobb, sÄ det Àr vÀll bara att vara glad och vara tyst. ;)
 
Annars dĂ„? Det Ă€r fredag vilket jag inte ens mĂ€rker av dĂ„ jag fortfarande har semester.. Underbara semester. 🌞 IgĂ„r var vi ute i skogen hela dagen och kom hem med bĂ„de blĂ„bĂ€r och kantareller. Vi gjorde en blĂ„bĂ€rspaj och M gjorde en helt sjukt god egen vaniljsĂ„s. Ni fĂ„r bild pĂ„ Hugo och Josefine nĂ€r dom Ă€ter den ;)
Nu ska jag göra iorning Hugo som blir hĂ€mtad om 10. Puss hörs sen 💋💋💋
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0