Tisdag

Jag, Helena och Hugo har lagat pannkakor. Vi har lekt med flexitracks, pussat och kramat kaninen och bara snackat en massa skit. SĂ„nt Ă€r vi bĂ€st pĂ„;). Nu ligger Trollungen och sover, Helena har gĂ„tt hem och jag kom precis upp ur ett bad. NICE. Snart blir det sĂ€ngen. Ska bara kolla Hollywood fruarna först. Blev beordrad av Linn idag att glo. Haha AS DÅLIGT. Jag ger det 10;) Jag hoppas att den hĂ€r veckan ska gĂ„ fort... Snart kommer min hunny bunny hem till mig och kramas. Ibland saknar jag honom SÅ mycket.. Typ nu nĂ€r jag vill ha kli i hĂ„ret;) Matte om du lĂ€ser-- bara sĂ„ du vet sĂ„ Ă€r det nog det du Ă€r bĂ€st pĂ„ hĂ€r i vĂ€rlden "att klia mig" ;) Det Ă€r en himla bra merit att ha med sig i cv't. Nu har fru programmet börjat igen.. Hörs puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0