Höst

Hösten Àr hÀr. Inget mig emot, dÄ jag Àlskar halsdukar, tÀnda ljus och höstgrytor. Imorse nÀr vi gick till dagis sÄ kÀnde man liksom det dÀr onda i halsen som bara kommer pÄ hösten "nÀr man gÄr fort" BAJS vill inte bli sjuk. Jag blir nÀstan alltid sjuk pÄ hösten.. Har sÄ lite klÀder som möjligt sÄ lÀnge som möjligt. Men visst Àr det lite mysigt med halsontet nÀr man ligger hemma och dricker the, kollar pÄ film och har tÀnda ljus. SPECIELLT om Matte Àr sjuk samtidigt (vilket aldrig hÀnder) matchar alltid in varandra med nÄgra veckors mellanrum, sÄ man hinner bli frisk för att bli nersmittad igen;).. I morgon ska jag ut med jobbet och imorgon skiter jag i att det Àr höst... TÀnker ha sommarklÀnning och HALSDUK haha. Tror att det kommer att bli skit kul. Men vart ska man gÄ ut? AJA.. Jag har precis gjort rent Ät Hugos kanin Puppe;) nu dricker jag kaffe och ska snart hoppa in i en dusch.. Ha en trevlig torsdag kompisar.


Kommentarer
Postat av: Apotekaren

Drick lite te med citron i :)
dÄ basillerna inte gillar sura miljöer.

2012-09-13 @ 11:22:55

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0