Godmorgon

Jag har precis tvingat min andra hĂ€lft att skjutsa sonen till dagis dĂ„ det SPÖREGNAR. SjĂ€lv sitter jag och dricker kaffe och surfar lite.. Va inne pĂ„ Lindex igĂ„r och drog ett snabbvarv. Jag som ALLA andra verkar tycka att missoni Ă€r as gulligt. Men oinsatt som jag Ă€r sĂ„ har jag INGEN ANING om man kan klĂ€ pĂ„ en kille dessa klĂ€der? Är missoni bara för flickor? BestĂ€llde hem tandblekning igĂ„r:) NÖJD CHEY. Dom blir SKIT VITA med den tandblekningen. Och det funkar verkligen. Vet att det var folk som frĂ„gade förut vart man kunde köpa dessa. Jag som inte kan lĂ€nka har tagit kort pĂ„ adressen;) moahaha.. Hoppas att min Victorias secret body mist kommer snart. Var fan över tjugo dagar sen nu.. TĂ€nkte tipsa er om tvĂ„ filmer som jag nyligen sett och som jag tyckte va as bra. Hunger games och dark tide. HYYYYR;) ha en regning bra dag alla!!


Kommentarer
Postat av: Vronkan

Man kan klÀ sitt BARN i vilka fÀrger och mönster som helst;) :)
puss!!

2012-09-26 @ 23:20:02
URL: http://www.dethandlarommigpamin.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0