En helt underbar fredag

Har haft en fantastisk kvĂ€ll EFTER jobbet. Blev bjuden pĂ„ middag av min personliga kock;) HUMMER... Wow vad gott det var. Vi har hĂ€ngt en halv timma eller tvĂ„ hos mina pĂ€ron, shoppat pĂ„ plantagen (hjĂ€rtan pĂ„ snöre) ni fĂ„r se imorgon. Vi inhandlade Ă€ven en massa nödvĂ€ndigheter pĂ„ rusta, innan vi drog vidare till Ica för att handla middagen. Annars har vi bara hĂ€ngt hemma vilket Ă€r AS SKÖNT... Jag Ă€lskar mitt hem och Ă€r helst hemma om jag fĂ„r vĂ€lja sjĂ€lv;) Ska faktiskt visa er lite bilder pĂ„ vĂ„ran lĂ€genhet hade jag tĂ€nkt!!! Nu blire sĂ€ngen för mig. Är sĂ„dĂ€r tok trött som man bara kan vara efter en jobbig dag pĂ„ jobbet... Hörs imorgon kĂ€ra lĂ€sare <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0