Dop

HallÄ:)!!!
Har nĂ€stan precis kommit hem frĂ„n VĂ€sterĂ„s. Vi har varit pĂ„ dop. Mattias brors dotter döptes. Hon fick det fina namnet Hilma. (det passar pĂ„ en söt tjej)Super trevligt. Jag har trĂ€ffat massa trevliga mĂ€nniskor idag. BĂ„de gamla och nya ansikten:) god mat/fika. En mycket trevlig dag helt enkelt. Är helt slut nu.. MĂ„nga timmar i bilen, och sprĂ€ngande huvudverk. MĂ„ste bero pĂ„ vĂ€dret. Jag ligger i soffan och TOK-DÖR i Mattias famn. Vi ligger sked;) haha (vi kan ocksĂ„ gosa ibland;))))det trodde ni inte va:-P?? Imorgon blir det Skansen och höstmarknad. Vi Ă„ker varje Ă„r. I löööv it. Har inga roliga bilder att visa er idag dĂ„ min lur har legat död i bilen HEEELA DAAAN.. Det ni kompisar.. Är bra jobbat för att heta Caroline Blom. Jag och min ajfĂ„n Ă€r annars kĂ€ra i varandra;) Men bildlös blev dessvĂ€rre dagen.. Hann fĂ„ en bild pĂ„ sonen som leker titt-ut i bilen pĂ„ vĂ€g till kyrkan. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0