Bilspel

Mitt barn har spelat bilspel med hela kroppen idag. Han tar hela ipaden och svĂ€nger höger och vĂ€nster och lĂ„ter BRRRUUM BBRUUMMM och tuuuuuuuuut haha. Hann inte fĂ„nga nĂ„gon bra bild pga hans hastiga rörelser;).. Vi blev bjudna pĂ„ middag i pershagen. SĂ„Ă„Ă„ lyxigt. Vi har gungat lite, kollat lite pĂ„ Pippi, fikat brutalt mycket. (det Ă€r nog det dom Ă€r bĂ€sta pĂ„, pershagenborna). Vi blev hemskjutsade sent och gick raka spĂ„ret in och la oss. SKÖNT. Har legat och spanat i en klĂ€dkatalog som damp ner i brevlĂ„dan. Har jag sagt att jag ÄLSKAR att shoppa? ;) imorgon ska jag fika med en gammal god vĂ€n som jag inte har trĂ€ffat pĂ„ ca 2/5 Ă„r.. Ska bli mycket trevligt. Nu ska jag sova sĂ„ jag orkar leva imorgon;) puss och go-natt


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0