Trött

Slutade för 45 min sen. Är sĂ„ trött. Har gĂ„tt pĂ„ stan med Linn en svĂ€ng idag. Hon var barnvakt Ă„t Hugo en timme medan jag fĂ€rgade och permanentade mina ögonfransar idag. SÅ FINT kompisar. Bild fĂ„r ni imorgon. Sen Ă„t vi lunch sen har jag bara jobbat, jobbat, jobbat. NĂ€ men jag har sovit dĂ„ligt eftersom att prinsen inte Ă€r helt hundra. Imorgon kommer min fina mor hit. Hon Ă€r förkyld och Ă€r hemma frĂ„n jobbet. Kruxet Ă€r att stĂ€derskan kommer och dĂ„ KAN HON INTE VA HEMMA hahaha dör. Men du Ă€r sĂ„ vĂ€lkommen hit lilla mor;) tror vi ska bjuda pĂ„ pannkakor. HĂ€r fĂ„r ni en fin bild pĂ„ Hugo som Linn tog idag. Hugo Ă€lskar henne.. Fast vem gör inte det? ;) hörs imorgon NATTI


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0