Söndags mys

Vi har matat ankor, Ă„kt buss frĂ„n centralen och hem "alltid nĂ„tt"... Vi har möblerat om hemma, i vardagsrummet. Blev skit bra. KĂ€kat pasta carbonara och Ă€r PROPP-MÄTT.. Nu sitter vi och kollar pĂ„ nĂ„gon sköldpadds-film som Hugo fick idag. Sammys Ă€ventyr, och den Ă€r helt ok.. Snart sĂ€ngen för min prins, och för mamma med för den delen. Börjar sex imorgon. Och pĂ„ ett nytt stĂ€lle dessutom. Ska lĂ€ra mig det sista som kallas för (slutpack) det sĂ€ger ju inte er nĂ„tt men ska fĂ„ en ny certifiering. Stavas? Ska bli kul. Alltid kul med lite ombyte + att jag ÄLSKAR att lĂ€ra mig nya saker. Sen Ă€r det ju inte HELT FEL att jobba pĂ„ samma linje som sin bĂ€sta vĂ€n RIGHT? Helena jobbar dĂ€r :-D wiiihoo... Det kommer bli en lĂ„ng vecka. Upp fem, jobba till 14:30 hĂ€mta Hugge , va vĂ€rldens bĂ€sta morsa, stĂ€da, leka, laga mat osv. SĂ€ng för herr H runt Ă„tta. Vi fĂ„r se om vi hörs.... HĂ€r fĂ„r ni en jĂ€vligt dĂ„lig bild pĂ„ hur v-rummet blev. BĂ€ttre bilder fĂ„r ni en annan dag. Puss och goonatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0