Snö

Slutade tidigare idag. Skulle fĂ„ skjuts hem av mina grabbar, nĂ€r jag sĂ„g SNÖ pĂ„ marken.. Buu huuuu. KĂ€nns för tidigt. Förra Ă„ret kom snön jĂ€tte sent, sĂ„ det Ă€r vĂ€ll straffet i Ă„r dĂ„. Kort sommar och lĂ„ng vinter. Shoppade pĂ„ stan idag "pĂ„ tal om nĂ„tt annat"bl.a. ett linne tills imorgon. Vi ska pĂ„ Astra fest bĂ„de jag och Matte. Ska bli SKIT KUL, och det kommer att vara massor av folk. ;) fullt ös medvetslös höhö. Nej men det blir verkligen en heldag. Slutar kl 15:30 och middagen börjar 18:00. Hugo ska vara i pershagen hos mommoj moppa. ;) Gullungen. Det sitter liksom lite ihop. ;). Nu ska jag gĂ„ in och lĂ€gga mig sĂ„ jag orkar upp imorgon. Det Ă€r som att vara ensamstĂ„ende att jobba motsatt skift. SĂ„ det sĂ„;) puss och godnatt .. Snart Ă€r det sĂ„ hĂ€r vackert ute <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0