Hus och villamÀssan

Vi drog i vĂ€g till stockholmsmĂ€ssan imorse. Jag, Mattias och Hugo. Vi skippade barnmĂ€ssan som var AS-DÅLIG för tvĂ„ Ă„r sedan. Jag var lite sugen pĂ„ att gĂ„ in och ge det en ny chans men Matte tyckte det var bortkastad tid. JÀÀÀ jÀÀÀ.. Hus, och villa mĂ€ssan var sĂ„dĂ€r. Det var dĂ€remot bĂ€ttre för tvĂ„ Ă„r sedan. Men jag fick med mig lite prylar hem iaf. Bl.a. Massor av tidningar. Vi drack vin och Ă„t ostar medan Hugo sov. Skit mysigt. Vi avslutade söndagen med att fika en snabbis i pershagen, laga lite lax hemma med glass till dessert. Nu glor vi pĂ„ solsidan allihop. SĂ„ jĂ€vla bra. En sockerbagare HEN bor i staden. Hahaha lööövleeey


Kommentarer
Postat av: Hej

Carro
BarnmÀssan va skitbra i Är. Ni missade nÄtt!!!

2012-10-15 @ 16:57:39
Postat av: Carro

FÄr gÄ nÀsta gÄng jag skaffar barn dÄ. Tyckte att det var riktat frÀmst till gravida och förÀldrar med bebis. Kram

2012-10-16 @ 17:57:45

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0