Hej dÀr!!

TĂ€nkte bara dyka in hĂ€r för att skriva att helgen gick skit fort. Vi blev bjudna pĂ„ middag, och vi fick middagssĂ€llskap i fredags. Vi har kollat pĂ„ film. Ovanligt va? Jag gick en handledar utbildning i lördags med pappa och lillebror. Carro ska ta körkort. ;) Skönt att min lillebror som Ă€r tio Ă„r yngre Ă€n mig fĂ„r ta körkort snart. Ehhhh JA jag mĂ„ste fĂ„ arslet ur vagnen ;). Annars har jag bara legat pĂ„ soffan och pillat mig i naveln.... Det kĂ€ndes att jag var utvilad nĂ€r jag kom till jobbet imorse. Det har gĂ„tt bra idag. Är dock döden trött nu. Min kĂ€ra sambo sitter och spelar krigsspel sĂ„ jag funderar starkt pĂ„ att natta kudden ;) hörs imorgon puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0